GLITCH zabrał nam 100 000zł na TURNIEJU JACOBA w Fortnite! (XD!)

Manoyek
3 900 wyświetleń 50K

Dziś zagrałem ZBANOWANIĄ bronią w SEZONIE 2 w Fortnite - WBIJAJ! 👍
Kanał Szymiego: @ItsSzymi
Kanał Sudaka: @SuDak
Tabela turnieju JACOB: system-beta.warlegend.net/War...
💲 Wspieraj z KODEM: Manoyek
📱 TikTok Manoyka:
www.tiktok.com/@imanoyek
👉 Śledź mnie!
📸 Instagram: manoyek
👍 Facebook: Manoyekk/
📱 Wbijaj na Discorda:
discord.com/invite/dMWhxsg

Gry

Komentarze: 102

  1. Manoyek
    Manoyek
    12 dni temu

    Tytuł to oczywiście dla śmiechu, myślę że BRAK SKILLA zabrał nam 100 000zł XDD 9:00, ja po całej nocy montowania idę spać, miłego dzionka wam ❤

    1. Szymon Głowacki
      Szymon Głowacki
      6 dni temu

      @ASX ASX +1 byczku

    2. ASX ASX
      ASX ASX
      12 dni temu

      Mano pls wróć do Jurassic World the game

    3. Macius
      Macius
      12 dni temu

      Zabiłeś bł matka

    4. KTOSEK Śmieszn0wski
      KTOSEK Śmieszn0wski
      12 dni temu

      Rozumiem ali i tak myśle ze umisz grać

  2. Szymon Grochla
    Szymon Grochla
    12 dni temu

    Miłego oglądania

  3. Janq yt
    Janq yt
    12 dni temu

    Odcinek manoyka z rana i dzień odrazu staje się lepszy.

  4. Szeffison
    Szeffison
    12 dni temu

    mega odcinek sie zapowiada. milego ogladania

  5. bananek
    bananek
    11 dni temu

    Oglądałem wczoraj ten turniej u jacoba(fajnie komentował)

  6. ⭕️ CLAIM FREE V-BUCKS CHECK MY CHANNEL ⭕️
    ⭕️ CLAIM FREE V-BUCKS CHECK MY CHANNEL ⭕️
    12 dni temu

    *25:31* *I love how he manage to keep us entertained at every upload. Thanks!* 🙂

    1. MASXI ZŁOTY PL 🇵🇱
      MASXI ZŁOTY PL 🇵🇱
      11 dni temu

      XDDDDDDDDDDD

  7. eshg
    eshg
    11 dni temu

    Zajebisty odcinek

  8. SuDak
    SuDak
    8 dni temu

    Dziekuje za turniej!

  9. Joanna Skrzyniarz-Niemirska
    Joanna Skrzyniarz-Niemirska
    11 dni temu

    Błagam powrót do The Battle Cat tam tyle się pozmieniało od twojego podejścia od tej gry błagam w ludzi

  10. Bartek Tom567
    Bartek Tom567
    12 dni temu

    Miłego oglądania

  11. jezor
    jezor
    12 dni temu

    Siema życzę wszystkim miłego oglądania

  12. Tadek Soplica
    Tadek Soplica
    12 dni temu

    Zapowiada się super odcinek

  13. nexxuu OFF
    nexxuu OFF
    7 dni temu

    To wina sudaka xd

  14. Kubek
    Kubek
    12 dni temu

    Lecimy widzowie jeszcze tylko 40 tyś do miliona leczymy tu

  15. TikTok:oskarbmx
    TikTok:oskarbmx
    12 dni temu

    Gdy Adrian wstawi odc to dzień staje się Lepszy.

  16. 🔥tHeKamiS🔥
    🔥tHeKamiS🔥
    12 dni temu

    Kocham cię mano❤️❤️

    1. Manoyek
      Manoyek
      12 dni temu

      lovki

  17. Kamil Prytko
    Kamil Prytko
    11 dni temu

    GG dla Papryka

  18. Paweł Konkel
    Paweł Konkel
    12 dni temu

    Siemaaaaa manoyek pozdrowisz mam kod w sklepie manoyek 👍😁

    1. Paweł Konkel
      Paweł Konkel
      12 dni temu

      Omggg

    2. Manoyek
      Manoyek
      12 dni temu

      pozderki!

  19. Matixiom
    Matixiom
    12 dni temu

    Szkoda że nie grałeś z paprycjuszem jak za starych szasow 😔😥

    1. simek16
      simek16
      12 dni temu

      @Manoyek a czemu skończyliście tak ogólnie że sobą grac

    2. Matixiom
      Matixiom
      12 dni temu

      @Manoyek a no ok ale i tak szkoda, dobranoc

    3. Manoyek
      Manoyek
      12 dni temu

      no jajcob wybierał składy, ale było super tak jak było też 👍😁

  20. xxWojtusxx
    xxWojtusxx
    11 dni temu

    Dawaj stumble guys

  21. Szymon Głowacki
    Szymon Głowacki
    10 dni temu

    Kto pamięta jak manoyek nagrywał jurassic world the game

    1. Ksawi
      Ksawi
      6 dni temu

      Tak niech nagra

  22. Cukier
    Cukier
    12 dni temu

    gratulacje za miejsce 😎❤ miłego dnia

    1. Manoyek
      Manoyek
      12 dni temu

      nie ma za co :D

  23. Nikodem Lipski
    Nikodem Lipski
    5 dni temu

    Papryka GG

  24. Carek
    Carek
    12 dni temu

    Dzień zapowiada się super z tym odcinkiem

  25. skuter
    skuter
    12 dni temu

    Zarąbisty odc oby więcej odc jak tracisz pieniądze w dziwny sposób xDDDDD

  26. Adirw Cz
    Adirw Cz
    12 dni temu

    gg patryk

  27. Bartosz Pyśka
    Bartosz Pyśka
    12 dni temu

    Nagrasz kolejną część esteregów (isteregów)

  28. Zawacki
    Zawacki
    12 dni temu

    miłego dnia !

  29. NGR XbayoX
    NGR XbayoX
    12 dni temu

    Siema uwielbiam twoje filmy

    1. NGR XbayoX
      NGR XbayoX
      12 dni temu

      Moje marzenie jest żebyś mi odpisał

  30. Macius
    Macius
    12 dni temu

    Miłego dzionka mano

  31. LeniwyPierożek
    LeniwyPierożek
    12 dni temu

    ale były emocje

  32. Kuba 2115
    Kuba 2115
    12 dni temu

    Pozdrowisz

  33. Fokusiak
    Fokusiak
    12 dni temu

    Gg

  34. Jakub Sacha
    Jakub Sacha
    11 dni temu

    Gg

  35. Lisek___
    Lisek___
    11 dni temu

    gg

  36. Lotek
    Lotek
    12 dni temu

    szymi waliza tak to byscie wygraliz sudakiem!

  37. Eljot To Ja
    Eljot To Ja
    12 dni temu

    Fajny film

  38. AnTeQ
    AnTeQ
    12 dni temu

    Pozdrawiam cię

  39. Chadamek
    Chadamek
    12 dni temu

    Manoyek kiedy wyniki na kody z instagrama?

  40. Bartosz Pyśka
    Bartosz Pyśka
    12 dni temu

    Siema

  41. BM_Miłosz😃
    BM_Miłosz😃
    12 dni temu

    Siema

  42. PX Ekstazek
    PX Ekstazek
    12 dni temu

    Siema

  43. gameplay Adi
    gameplay Adi
    12 dni temu

    Siema

  44. Alfreda Uchman
    Alfreda Uchman
    12 dni temu

    Pls moge cie dodać do znaj

    1. Filip Grabowski
      Filip Grabowski
      11 dni temu

      Nie

  45. PX Ekstazek
    PX Ekstazek
    12 dni temu

    WITAM WITAM I O ZDROWIE PYTAM. !!

  46. r3xPro_MY NAME IS TD_KUBA_PL
    r3xPro_MY NAME IS TD_KUBA_PL
    12 dni temu

    Każdemu, kto je życzę smacznego GGs

    1. pimpek666
      pimpek666
      12 dni temu

      Dzięki

  47. KTOSEK Śmieszn0wski
    KTOSEK Śmieszn0wski
    12 dni temu

    Manojek bardzo lubie twoje filmy tylko szkoda że nie zawsze jest kebcio

  48. Koza Chodorowski
    Koza Chodorowski
    12 dni temu

    Manoyek może jutro nagrasz fall guys?

  49. Igor Kępa
    Igor Kępa
    12 dni temu

    Miłego ogloądania

  50. Tomasz Krynicki
    Tomasz Krynicki
    12 dni temu

    xD

  51. Beniamin Pajdosz
    Beniamin Pajdosz
    12 dni temu

    GG

  52. Stanisław Malecki
    Stanisław Malecki
    12 dni temu

    Super Do śniadania a

  53. Piotr P
    Piotr P
    12 dni temu

    Kiedy odcinek z paprykiem

  54. oscar wize
    oscar wize
    12 dni temu

    Super odc

  55. Eljot To Ja
    Eljot To Ja
    12 dni temu

    Gg dla papryka

  56. Xsonix Game
    Xsonix Game
    12 dni temu

    Część mamoyku

  57. FIFI
    FIFI
    11 dni temu

    ggr

  58. Paweł Paweł
    Paweł Paweł
    12 dni temu

    Pierwszy łapka wleciała

  59. Szafunn
    Szafunn
    12 dni temu

    Siemka manoyek

  60. Walden
    Walden
    12 dni temu

    17 sekund temu nice

  61. Tymon Pie
    Tymon Pie
    12 dni temu

    1

  62. Ignacy Knopik-Nowakowski
    Ignacy Knopik-Nowakowski
    12 dni temu

    1

  63. AnTeQ
    AnTeQ
    12 dni temu

    1

  64. DawidS13 S
    DawidS13 S
    12 dni temu

    Hej manoyek

  65. Macius
    Macius
    12 dni temu

    Pierwszy

  66. Olek Potoczek
    Olek Potoczek
    12 dni temu

    Pierwszy

  67. ☠️Fabiano☠️
    ☠️Fabiano☠️
    12 dni temu

    Pierwszy

  68. Michal Michal
    Michal Michal
    12 dni temu

    Pierwszy

  69. Matka Desperatka
    Matka Desperatka
    12 dni temu

    Pierwszy

  70. AnTeQ
    AnTeQ
    12 dni temu

    Pierwszy

  71. Maciek Moczulski
    Maciek Moczulski
    12 dni temu

    Elo mano dodarz mnie do znaj w fortnite

  72. Kolega Leon Haczeq 💙💛
    Kolega Leon Haczeq 💙💛
    12 dni temu

    69 kom

  73. Franciszek Świdergał
    Franciszek Świdergał
    12 dni temu

    Pozdrowisz

  74. Sppocuh YT
    Sppocuh YT
    12 dni temu

    pozzdro

  75. Tadek Soplica
    Tadek Soplica
    12 dni temu

    Nie ukrywam

  76. misiek krysiek
    misiek krysiek
    12 dni temu

    Sub zostawiony kłapa też.

    1. misiek krysiek
      misiek krysiek
      12 dni temu

      Łapa

  77. Mikolaj Z
    Mikolaj Z
    12 dni temu

    Elo

  78. Aleksander Bachul
    Aleksander Bachul
    12 dni temu

    Siemanemaneczko

  79. Adrian Pachel
    Adrian Pachel
    12 dni temu

    Siemka

  80. W.b.w.fpKoro
    W.b.w.fpKoro
    12 dni temu

    Pierwszy omg