INDOMINUS REX! TWORZYMY NAJLEPSZA HYBRYDĘ?! | Jurassic World: The Game #31

Manoyek
17 000 wyświetleń 491K

3% zwrotu na gry z kodem "MANO" : www.g2a.com/r/manoyek
►Śledź mnie!
• Twitter: goo.gl/UMLPqA
• Instagram: goo.gl/O6tVs2
• Facebook: goo.gl/36Tlkm
• Google+: goo.gl/Me2FPj
Siemanemaneczko! Serdecznie zapraszam do oglądania, oceniania jak i komentowania!
Jeśli Ci się spodobało, to nie zapomnij zostawić łapki w górę jak i zasubskrybuj mój kanał po więcej!
Posłuchaj mojej muzyki:
soundcloud.com/manoyek
Animacja Intro:
goo.gl/ACKjCT
Muzyka Intro/Outro:
Mikkel Christiansen (feat. Morgan Sulele) - Limited Edition 2016
Muzyka w filmie:
• www.bensound.com/

Gry

Komentarze: 639

  1. Dawid Ślipko
    Dawid Ślipko
    Rok temu

    Ah tęsknię za tą serją mam nadzieję że wrucisz :(

    1. xmichux122
      xmichux122
      7 miesięcy temu

      chyba nie :(

  2. natalia
    natalia
    4 lat temu

    Ja oglądałam Jurassic world w kinach i w domu i indominus rex jest cudny 😍

  3. Grim Reaper
    Grim Reaper
    4 lat temu

    Niezły prezent na gwiasdke strasznie się ucieszyłem.😊😊😊

  4. Daniel Wawrzyniak
    Daniel Wawrzyniak
    4 lat temu

    To jest jedną z moich ulubionych seri

  5. Kuba G.
    Kuba G.
    4 lat temu

    gratuluje Mano i wesołych świąt :)

  6. Filip S
    Filip S
    4 lat temu

    Dobrze że wruciłeś do jurasic world the game oby tak częściej👍😜

  7. Stacker
    Stacker
    4 lat temu

    Indominus Rex, szacun. Czapka Mikołaja większy szacun. Lampki z tyłu Naprawdę wielki szacun! Aleeee aleeeee. To ,że istnieje twój kanał to Kurczę SZANUJE I TO BARDZO! Poza tym . Wesołych Świąt!

  8. Morax
    Morax
    4 lat temu

    Brawo za stworzenie tej hybrydy! :D Ja go mam ale się nie chwale ;)

  9. Buczek YT
    Buczek YT
    4 lat temu

    fenomenalny odcinek mano super

  10. Yonay
    Yonay
    4 lat temu

    Wesołych świąt manoyek i miliona subów🎅

  11. Liga Trójkowo Jedynkowa
    Liga Trójkowo Jedynkowa
    4 lat temu

    Ale mano daje serduch. Hojność na święta. Wesolutkich Świąt Mano. :D

  12. THE WOLF 56
    THE WOLF 56
    4 lat temu

    Super odcinek ten indominus rex jest wspaniały

  13. Adrian Glowacki
    Adrian Glowacki
    4 lat temu

    Fajny odcinek

  14. Shinex
    Shinex
    4 lat temu

    dzięki tobie znalazłem super gre😊

  15. Kacper Żak
    Kacper Żak
    4 lat temu

    Nareszcie jurasic world

  16. czitos
    czitos
    4 lat temu

    Mano jesteś mega, kozacki odc 👍👍👍👍👍👍👍👍

    1. czitos
      czitos
      4 lat temu

      Dzięki Mano

  17. wiktor cool
    wiktor cool
    4 lat temu

    Wesołych Świąt dla manoyka i widzów

  18. The Versal
    The Versal
    4 lat temu

    Fajnie że wróciła ta seria

  19. Pawel Stelnicki
    Pawel Stelnicki
    4 lat temu

    zagrałeś moim ulubionym dinozaurem tym z wielkimi pazurami :D i mojego ulubionego latającego xDDDDDD

  20. jestem siur, siur, siur czuje się jak król
    jestem siur, siur, siur czuje się jak król
    Rok temu

    Fun fuct: Indominus Rex jest praktycznie niczym przy najlepszych kartach w grze

  21. Apalkos
    Apalkos
    4 lat temu

  22. Wojtek Itzz
    Wojtek Itzz
    9 miesięcy temu

    Chciałbym jeszcze zobaczyć tą serię w 2k21

  23. 바루스V4ruus
    바루스V4ruus
    4 lat temu

    fajny odc ;) leci łapa... 👍. I subik... ;)

  24. konrad ryba
    konrad ryba
    4 lat temu

    Wesołych świąt mano

  25. Poprostu Gryf
    Poprostu Gryf
    4 lat temu

    Na swięta dostane w jurassic world hybryde Yudon najlepszą legende bo się evoluuje w lab zycze wesolych swiąt wszystkim widzom manoyka

  26. Sudden突然
    Sudden突然
    4 lat temu

    Wreszcie jurassic world czekalem 2miesiae kocham cie !!!! I wesolych swiat

  27. Kacper Kowalkowski
    Kacper Kowalkowski
    4 lat temu

    Mano zdrowych wesołych świąt

  28. pat pat
    pat pat
    3 lat temu

    Oglądałem nowe jurassic world i był tam indoraptor i chciałbym abyś go zrobił.

  29. Kacper
    Kacper
    4 lat temu

    Manoyek I-Rex jest mniej wiecej 1/3 najlepszej hybrydy :D

  30. Aleksandra
    Aleksandra
    4 lat temu

    prosze zrób jeszcze kilka odcinków bo to moja ulubiona seria

  31. Poke tener Amim
    Poke tener Amim
    4 lat temu

    Jesteś najlepszym youtuberem na Polskim yt

  32. LukLup.20
    LukLup.20
    4 lat temu

    Wigilijny opening !!!

  33. Zwykły koleś
    Zwykły koleś
    4 lat temu

    Mano jesteś najlepszym youtoberem który nagrywa gry o Dinozaurach Uwielbiam cię za to

  34. Basia Mama
    Basia Mama
    3 lat temu

    Indominus rex jest bardzo szczęśliwy bo jest twoim prezętem hybrydowym na święta😀😀🎁🐊

  35. raggmunhCR
    raggmunhCR
    4 lat temu

    W tej grze najlepszą hybrydą jest Yudon

  36. Dawidoo36
    Dawidoo36
    4 lat temu

    Masz racje mano bo ja czekałem na to co w tym odcinku się stało

  37. Doggy
    Doggy
    4 lat temu

    Wesołych świąt ludziska

  38. Manik
    Manik
    4 lat temu

    Mano nagrywaj częściej juracis world pls

    1. SPIDERS NARV
      SPIDERS NARV
      2 lat temu

      @foxy fnaf 4 a nie widzisz że napisał w kom

    2. foxy fnaf 4
      foxy fnaf 4
      3 lat temu

      Nie pisze się juracis

    3. Manik
      Manik
      4 lat temu

      *jurassic

  39. urszulankaa x
    urszulankaa x
    4 lat temu

    siema siema neczko mano oraz wszystkim wesołych świąt zycze

  40. zoterak king
    zoterak king
    4 lat temu

    Wesołych świąt dla wszystkich

  41. Skrotek
    Skrotek
    3 lat temu

    Może i rex nie jest najlepszy ale Najlepszy w wyglądzie 😂

  42. fleszof
    fleszof
    4 lat temu

    Wesołych świąt :)

  43. Zwierzak 5123
    Zwierzak 5123
    4 lat temu

    Oo nagrałeś 💞 tak wgl jutro święta a więc życzę ci wesołych świat spędzonych z rodziną, dużo subów i like-ów pozdro

  44. Szy Moon
    Szy Moon
    4 lat temu

    Uwielbiam i-rex ja go miałem. On składa się z: velociraptora. t-rexa. Gigantozaura. Ankylozaura. Allozaura. Mątwy. Megallozaura i paru innych mięso rzerców.

  45. Pawel Broda
    Pawel Broda
    2 lat temu

    Wesołych świąt mano

  46. Marta Panfiłowicz
    Marta Panfiłowicz
    4 lat temu

    Superowy filmik ^^ ale czytaj gatunki dinozaurów po polsku: tyranozaur rex- teropod z rodziny tyranozaurów Tanikolagrez- drapieżny dinozaur z grupy celurozaurów Dimorfodon- pterozaur z rodziny dimorfodonów Allozaur- teropod z rodziny allozaurów Irritator- rodzaj dużego teropoda z rodziny spinozaurów. Dobrze przeczytałeś ale on nie jest irytujący ale jego nazwa oznacza " irytujący jaszczur. Gratuluję że masz indominusa rexa :) ja bardzo ci zazdroszczę :) ta hybryda występuje w filmie jurassic World jako antagonista bo wydostał się ze swojej klatki i zaczął terroryzować park. Ta hybryda ostatecznie zostaje zabita przez mozazaura. W czerwcu pojawi się druga część i oczywiście pojawił się zwiastun ;) wesołych świąt wam życzę :) ;)

  47. Koza
    Koza
    4 lat temu

    Ja oglądałem cała serie Jurassic Parki i Jurassic World i w tą gre też gram

  48. Kacper Ko
    Kacper Ko
    4 lat temu

    BRAWO MANOJEK

  49. TRUSZKAWECZKA Yt
    TRUSZKAWECZKA Yt
    4 lat temu

    Manoyek rób częściej jurasic word

    1. Marcin Sobieraj
      Marcin Sobieraj
      3 lat temu

      Indominus rex nie jest najlepszyą hybrydą w gże indoraptor jest jeszcze lepszy sprawdzi czego można go stosować

  50. Filipo_ Gaming_YT
    Filipo_ Gaming_YT
    4 lat temu

    Kiedy robiłem indominusa rexa to za jednym razem mi się udało go zeulować

  51. Maki [
    Maki [
    4 lat temu

    Ale super ja mam 100 lvl i wszystkie commony,rare,super rare,Legendary a nawet HYBRYDY na 40 lvl

  52. Endzio!2
    Endzio!2
    4 lat temu

    -=+=- WESOŁYCH ŚWIĄT DLA Adrianka (Manoyka) i Gabrysi -=+=-

  53. Mr. Freddy 229
    Mr. Freddy 229
    4 lat temu

    Moim zdaniem najlepszy jest Gorgosuhus.

  54. Krykosz game
    Krykosz game
    4 lat temu

    Najnowszy film to wielki powrut

  55. Mlody_Gali
    Mlody_Gali
    11 miesięcy temu

    Możesz kontynuować serie w 2021? Pls

  56. FraQuś PL
    FraQuś PL
    4 lat temu

    Induminus Rex to jedyny dinozaur który myśli jak człowiek

  57. Brextek
    Brextek
    4 lat temu

    Ja już mam indominusa od tygodnia:)

  58. Jakub Roguszka
    Jakub Roguszka
    Rok temu

    11:40 10 tysięcy to niektóre super rery hybrydy kosztują.

  59. Yulka c:
    Yulka c:
    4 lat temu

    Kiedy Manoykowi się nudzi więc daje każdemu serduszko

  60. Indominus
    Indominus
    3 lat temu

    Manoyek zrób indoraptora! On jest super!

  61. Beluga2k22
    Beluga2k22
    2 lat temu

    Mano ja robię indominusa na 32 level pozdrawiam

  62. Dudus Xd tv
    Dudus Xd tv
    4 lat temu

    Wesołych świąt mano :D

  63. Poke tener Amim
    Poke tener Amim
    4 lat temu

    Super odcinek i indominus rex to jeden z najlepszych Dino które jedzą mięso

  64. Szymek
    Szymek
    3 lat temu

    INDOMINUS REX nie jest najlepszy , najwięcej życia ma Yudon , a ataku Indoraptor

  65. Fixus !
    Fixus !
    4 lat temu

    Dokładnie film wyjdzie 22 czerwca 😀

  66. Katek Trz
    Katek Trz
    4 lat temu

    W 2016 wyszło mano i chyba w czerwcu będzie nowa część

  67. Jan Piętak
    Jan Piętak
    4 lat temu

    Indomunus rex kosztuje tyle bo to cena 8 tryanozaurusów i 8 velociraptorów z lekką obniżką

    1. GR Łaziska
      GR Łaziska
      4 lat temu

      KazeR no

    2. White white
      White white
      4 lat temu

      Daymix Play PL noooooo

    3. Daymix
      Daymix
      4 lat temu

      KazeR 8 t-rexów i 8 velociraptorów kosztuje ok 42k a po odblokowaniu w sklepie za 29.4k

    4. Jan Piętak
      Jan Piętak
      4 lat temu

      Manoyek dzięki za serducho

  68. Gongas Z Gangesu
    Gongas Z Gangesu
    4 lat temu

    Zauważyłem że ja miałem na 29 lvlu indominusa a ty na 41 Xd a tak wgl najlepsza hybryda jest Yudon Jeśli dobrze pamietam potem jest metriaphodon I segnosuchus

  69. Vincenty Majewski
    Vincenty Majewski
    4 lat temu

    Polecam indominusa zrobić na 30 lvl ma wtedy bodajże 4600 hp i 2000 K dmg więc kozzzak

    1. kwasniak kwas
      kwasniak kwas
      4 lat temu

      no tak

    2. Vincenty Majewski
      Vincenty Majewski
      4 lat temu

      kwasniak kwas No dobra ale mówie że może zrobić bo już ma

    3. kwasniak kwas
      kwasniak kwas
      4 lat temu

      no ale mówi mano że to najleprz hybryda ale youdon jest o wiele leprzy

  70. Mixer 0268
    Mixer 0268
    4 lat temu

    wesołych świąt mano

  71. DMX
    DMX
    2 lat temu

    Chciał bym abyś w kolejnym odc ewoluował na 40 level Indominusa Reksa. Nie zapomnij dać mi tej karty za 100 zł.

  72. ŻYRAF xD
    ŻYRAF xD
    4 lat temu

    Mano jesteś najlepszym youtuberem

  73. IgReMa
    IgReMa
    4 lat temu

    są jeszcze świecące hybrydy

  74. Milosz L
    Milosz L
    2 lat temu

    Mano indominus rex jest bardzo dobrą hybrydą ale najlepszą hybrydą w grze jest yudon

  75. Nic tu nie ma
    Nic tu nie ma
    4 lat temu

    Mano powiedziałeś że indominus rex na 10lvl jest sporo słabszy od tyranozaura na 40. Ale jest mocniejszy na 40 lvl od tyranozaura na 40lvl. A tak wogóle to wesołych Świąt

  76. Adam2505
    Adam2505
    3 lat temu

    też w to gram i szczęśliwego nowego roku

  77. hdraging
    hdraging
    4 lat temu

    Mano zarombisty odcinek

  78. Hrabia Montekristo
    Hrabia Montekristo
    4 lat temu

    Mano zrobiłbyś na następny odcinek jakąś hybrydę na 20 lvl

  79. Patryk Pawlicko
    Patryk Pawlicko
    4 lat temu

    Jak to jest że na moim tablecie ta gra nagle przestała działać a u ciebie nic.... Trudno czekam na Jurassic World Evolution bo zapowiada sie bardzo fajnie :v

  80. Maciej Kuczwalski
    Maciej Kuczwalski
    4 lat temu

    wesołych świąt manojek