LOOT tylko z DUCHÓW w Fortnite ... (mega TRUDNE!)

  wyświetleń 48,476

Manoyek

Miesiąc temu

Dziś dzień po wielkiej HALLOWEEN'owej aktualizacji zrobimy mega trudny challenge, LOOT tylko z DUCHÓW - WBIJAJ! 😊
💲 Wspieraj z KODEM: iManoyek
Kanał Papryka: @Paprycjusz
plpost.info/head/r5Q0HEM3-zDyUmiccp9J6Q.html
📱 TikTok Manoyka:
www.tiktok.com/@imanoyek
👉 Śledź mnie!
📸 Instagram: manoyek
👍 Facebook: Manoyekk/
📱 Wbijaj na Discorda:
discordapp.com/invite/xRnmrMx
#kod #iMANOYEK #fortnite #epicpartner

Komentarze
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
To było ciężkie, ale jakie fajne! Dziś/jutro na moim Discordzie będzie 100 widzów na, więc wpadajcie i czekajcie: discordapp.com/invite/xRnmrMx *dam znać na głównym kanale jak będę coś robił, raczej wieczorem
jarxob
jarxob Miesiąc temu
@MILAREK MONSTER jak nie odddasz do północy to odsubuje
Kacper Łukaszczyk
Kacper Łukaszczyk Miesiąc temu
Manoyek a kiedy odcinek 100 widzów na ruiny
filip Szcześniak
filip Szcześniak Miesiąc temu
Ja nawet jak byś robił to nie mogę bo mam trening
MILAREK MONSTER
MILAREK MONSTER Miesiąc temu
Pierwsze 100 osób które dadzą suba na moim kanale dotrzymają° 500 subów o 24:00 dzisiaj z mojej własnej maszynki na suby. Nie wierzysz? Zostaw suba i wejdź na swój kanał o godzinie 24/\00
To ja Michał
To ja Michał Miesiąc temu
Manoyek: sto widzów na Mój mózg: Oj tak tak
Arek Arek
Arek Arek 2 dni temu
he imaoiek
Lakilakuu ツ Bogacki
Lakilakuu ツ Bogacki 26 dni temu
Xd
mixo
mixo 27 dni temu
6:20-6:23 szansa szansa szansa na sukces(królewskie zwycięstwo)
Maciej GGG
Maciej GGG 28 dni temu
jeszcze tylko 80 tys i będzie milion subskrypcji
Iri57
Iri57 28 dni temu
Masz super kontent Pozdrro ♥️
HoligaN_YOTUBER
HoligaN_YOTUBER 29 dni temu
2:33 jak nie maja dzis robilem muj rekord fragów i zrobiłem 34 frag a jak zabilem duxha to wypadły mu wszystkie ity iron mana i zlota pompa i złoty aug Na jakie ty chopie duchy trafiasz ?
Kot Tłuszczyk
Kot Tłuszczyk 29 dni temu
fajny film :}
Olek Prokopowicz
Olek Prokopowicz 29 dni temu
Łapa w górę i oglądamy
Piokt Klimczak
Piokt Klimczak 29 dni temu
Fffffffffffffffffffffffffff
Rolex YT
Rolex YT Miesiąc temu
W minucie 7:41 jak rozwaliłeś krzaka to się zrespił 2 w tym samym miejscu sprawdzisz to pozdrawiam
Leorq
Leorq Miesiąc temu
Siema Mano
Daneok_ Kobra
Daneok_ Kobra Miesiąc temu
Ja nie wieże że oglądam cie od 4 lub wiecej lat
Kuba Kuba
Kuba Kuba Miesiąc temu
7:40 zniszczył 2 razy tan sam krzak xd
Marcin Rozwandowicz
Marcin Rozwandowicz Miesiąc temu
Proszę następnym razem już bez papryka
CEZAR KAKTUS
CEZAR KAKTUS Miesiąc temu
Ja oglądam od roku
nauraByniuXD
nauraByniuXD Miesiąc temu
Oglądam cię chyba już rok albo dwa XDDD Super odcinki
Mordeczka
Mordeczka Miesiąc temu
Mano jakiś gościu mnie zablokował na serwie discord mnie na pajace imanoyka
An An
An An Miesiąc temu
Pomysł na odcinek: Tylko cukierki chellange (coś jak tylko warzywa chellange)
Poncz .0000
Poncz .0000 Miesiąc temu
Dla ciebie niewykonalnym challengem jest wygranie gry xd
KNOPCIO YT
KNOPCIO YT Miesiąc temu
Ciekawostka subskrybuje cię od czasów robloxa
Jakub Koszmider
Jakub Koszmider Miesiąc temu
Chciałem wziąć udział w konkursie sto widzów na tylko jest problem mam discorda tylko nie wiem jaki jest link do grupy
koksiu 99
koksiu 99 Miesiąc temu
Ciekawostka: jak rozmawiacie przez Fortnite i jedna osoba jest duchem to ma zmodulowany głos
bakłażan Polski
bakłażan Polski Miesiąc temu
Ja cię oglądam 2 lata
Ziemniak 2138
Ziemniak 2138 Miesiąc temu
@manoyek pograsz na odcinku w apex legends
Bartosz Grębski
Bartosz Grębski Miesiąc temu
Udaj umarłego midasa
dawid Gruszka
dawid Gruszka Miesiąc temu
Mano oglądam cie po operacji pogchamp
Magdalena Zwolińska- Kozieł
Magdalena Zwolińska- Kozieł Miesiąc temu
Sto widzów na Ruiny. Propozycja
Franek Wiśniewski
Franek Wiśniewski Miesiąc temu
Ghost busters!
Busco_The_King
Busco_The_King Miesiąc temu
Uwielbiam cię oglądać
Busco_The_King
Busco_The_King Miesiąc temu
0:coś tam ja cię znam od streamu z 1 sezonu
Justyna Witek
Justyna Witek Miesiąc temu
Jestes bogiem tej gry!!!
Werty Pl
Werty Pl Miesiąc temu
Kiedy będą wyniki konkursu o realme 7
jarxob
jarxob Miesiąc temu
Sztosik odcinek
Nowy
Nowy Miesiąc temu
Skąd masz tego skina?
Barteluczzi Barteluczzi
Barteluczzi Barteluczzi Miesiąc temu
mam kod imanojek
Kocur
Kocur Miesiąc temu
Manoyek jak zwykle poprawiasz mi humor i jeszcze ten twój piękny skin którego sam kupiłem bo jest bardzo ładny ten npwy skulltooper
Łowca YT
Łowca YT Miesiąc temu
Kod #####
Kubx
Kubx Miesiąc temu
Już nie pisze PoG tylko GoP
なたなかには
なたなかには Miesiąc temu
0:01 ja oglądam cie od gta jesteś kozakiem ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ
Kacper Bogusz
Kacper Bogusz Miesiąc temu
Kod iManoyek z tradycją te filmy są takie krótkie zwięzłe i na temat aż się chce oglądać.
Mc_ Myzio
Mc_ Myzio Miesiąc temu
Mano!!! Obecnie są BARDZO powszechne miotły (które amortyzują upadek) więc to idealny czas na SKYBASE
Dawid Piesio
Dawid Piesio Miesiąc temu
Zaraz smarte to usłyszy
świat pluszaków
świat pluszaków Miesiąc temu
Fortnite to gówno
Piotrek K.
Piotrek K. Miesiąc temu
100 osób na ruiny
Cypisek Gurzyński
Cypisek Gurzyński Miesiąc temu
Mano jestes kozakiem
filip Szcześniak
filip Szcześniak Miesiąc temu
Kiedy 100 widzów na ruiny?
Kacper Zed
Kacper Zed Miesiąc temu
Pochylon grom
Król Fipcio
Król Fipcio Miesiąc temu
Manoyek to koks manoyek to bóg zostaw łapkę w góre i subka też na discorda wbij oraz na insta followka daj by być dobrym człowiekiem kod imanoyek w sklepie fortnite wpisz
Blaze Kalach
Blaze Kalach Miesiąc temu
Poproszę 100widzów na ruiny będzie zadyma jeszcze te cienie zrób to PAJACU plz
Kertoip10 _
Kertoip10 _ Miesiąc temu
Ta gra jest jeba*ym gównem te duchy tak wkurw**ją że odinstalowałem tego shita.
snajpergamesql
snajpergamesql Miesiąc temu
100 kom Dawaj shi halk czy jakoś tak
granad
granad Miesiąc temu
wy to jesteście niczym łowcy dóchów XD
Patryk Bartkowiak
Patryk Bartkowiak Miesiąc temu
Sprawdź czy są jakieś glitche mano !
Kacper Śmietana
Kacper Śmietana Miesiąc temu
Zrób 100 widzów na ruiny Plis
tymken team
tymken team Miesiąc temu
Nagraj 100 widzów na ruiny
Rebik
Rebik Miesiąc temu
siema 🥴🤟
Ghost Puret
Ghost Puret Miesiąc temu
Masnyyy film 👍👌👋
The Falco
The Falco Miesiąc temu
Pozdrawiam ale dopiero tera wróciłem
Franek Czarny
Franek Czarny Miesiąc temu
Mogę poprosić o serce ?
MILAREK MONSTER
MILAREK MONSTER Miesiąc temu
Pierwsze 100 osób które dadzą suba na moim kanale dotrzymają° 500 subów o 24:00 dzisiaj z mojej własnej maszynki na suby. Nie wierzysz? Zostaw suba i wejdź na swój kanał o godzinie 24/\00
GlibButton 4776
GlibButton 4776 Miesiąc temu
Ja wracam zmęczony z szkoły Widzę że Manoyek wstawił odcinek i od razu dzień staje się lepszy
0 ping piki
0 ping piki Miesiąc temu
Ja cię oglądam 4lata
Paweł Bielkiewicz
Paweł Bielkiewicz Miesiąc temu
6:21 szansa na sukces
mateusz sidor
mateusz sidor Miesiąc temu
Czy zrobisz kiedyś live z widzami? I kupiłem neoonowego skull trupera z kodem imanoyek
bernik10
bernik10 Miesiąc temu
Biorę udział bernik10 łapka w górę i subik
KYCIU 123
KYCIU 123 Miesiąc temu
Będziesz robił 5 broni Challenge? Tak jak było kiedyś jak wchodzila nowa broń.
Czikon
Czikon Miesiąc temu
Ooo po całym dniu lekcji mam co oglądać. I bardzo fajny film 😁
Stanisław Skowroński
Stanisław Skowroński Miesiąc temu
Pamiętam jak w 2017 przybilem ci piątkę w Poznańu😅
Mamba_Twitch_ YouTube
Mamba_Twitch_ YouTube Miesiąc temu
Uuułaaa mano zaczął odpowiadać w komentarzach 🐵
YT Janko XD
YT Janko XD Miesiąc temu
Kod imanoyek
Maciej Olszak
Maciej Olszak Miesiąc temu
czesc dasz serduszko?3>
Oliwier Grzanka
Oliwier Grzanka Miesiąc temu
Słyszałem że do 100 kom dajesz serduszka proszę
psiedak YT
psiedak YT Miesiąc temu
fajny odcinek
KHG Mykoot
KHG Mykoot Miesiąc temu
Ej a do tego skull tropera ro styl czy to skin
Mroksu Sports
Mroksu Sports Miesiąc temu
Skin
Kociko '!
Kociko '! Miesiąc temu
Kiedy osoby po 1min oglądania piszą PoG tak jest Dasz serce
elox 24
elox 24 Miesiąc temu
Elo manoyek wpadnij na mui kanał elox 24 z małej litery
Michal K
Michal K Miesiąc temu
Manoyek nwm czy wiesz ale jak ty i papryk byście byli duchami i rozmawiali na czacie głosowym to byście się słyszeli jako duchy. Dzisiaj zobaczyłem
Barbara Wagner
Barbara Wagner Miesiąc temu
👻👻👻👻
Polska chrupka
Polska chrupka Miesiąc temu
Sztos nagrywaj takich rzeczy więcej
wegeer
wegeer Miesiąc temu
Jeju dzieki Wracam po matmie i w koncu mam co ogladać🔥🔥🔥
wegeer
wegeer Miesiąc temu
@Manoyek Liczby wymierne i dzialania algebraiczne :3 KC
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
co tam na matmie przerabiane jest? :>
Maciej Dudzik
Maciej Dudzik Miesiąc temu
A może 99 widzów na
Maciej Dudzik
Maciej Dudzik Miesiąc temu
@Manoyek nie zauwarzyłem
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
aaa polecam przeczytać przypięty komentarz! :D
Yuji Biedroń
Yuji Biedroń Miesiąc temu
ja oglądam 4 ale lata
Maksymilian Szura
Maksymilian Szura Miesiąc temu
Łapka i oglądamy
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
dzięki za zaufanie!
Morti
Morti Miesiąc temu
Ej mano rano papryki miał ten sam odcinek i nie chodzi o to że ten sam typów itp. Tylko nawet te same mecze. No tak niezbyd jest to fajne
Morti
Morti Miesiąc temu
@Adam Uroda uprzejmie oświadczam że NIE
Adam Uroda
Adam Uroda Miesiąc temu
@Morti poyebalo?
Morti
Morti Miesiąc temu
To dobra 2 różne wizje ale to jest tak jakby kopiuj wklej. Jak się obejrzy jeden odcinek to drugiego nie ma sensu oglądać
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
? XD nie rozumiem, przecież skoro nagrywamy razem odcinek, to on wstawia swoją wizję a ja swoją, o co chodzi XD
Szymek YT
Szymek YT Miesiąc temu
Jak zawsze lapka w gore
Thomsen
Thomsen Miesiąc temu
Ciekawy fajny film :)!
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
Kubus
Kubus Miesiąc temu
Manoyek wrzuca odcinek. Ja: oj tak tak lecę oglądać
Kubus
Kubus Miesiąc temu
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
i to szanuję
Michał Sobiech
Michał Sobiech Miesiąc temu
Ciekawostka:W Call Of Duty Warzone też jak się zginie jesteś duchem, tak samo było rok temu w Apex Legends.
Ziemniak 2138
Ziemniak 2138 Miesiąc temu
W apex legends też wrócilo
なたなかには
なたなかには Miesiąc temu
w cs go też
snajpergamesql
snajpergamesql Miesiąc temu
@Michał Sobiech serio?
Michał Sobiech
Michał Sobiech Miesiąc temu
@Manoyek tak :>
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
a nom, fajna mechanika, tylko w Warzone chyba można wrócić do żywych jak się zabije 2 osoby, tak? :>
ᄅBrewczykᄅ
ᄅBrewczykᄅ Miesiąc temu
Jeden, dwa trzy Mano zawsze jest na TY Huehue
_Michal_ !
_Michal_ ! Miesiąc temu
Kox
czerwona pandka
czerwona pandka Miesiąc temu
Pan manoyek najlepszy jest bo gdy ma się chorobę to on ratuję mnie 😻😻
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
wracaj do zdrowia
Adix Games
Adix Games Miesiąc temu
Drugi
Kacper X
Kacper X Miesiąc temu
Pierwszy kom
Kacper X
Kacper X Miesiąc temu
Bo mi tak pokazuje
XD_Ciapo
XD_Ciapo Miesiąc temu
Kogo wolisz Manoika💬 Gabi👍
Wiktor Szymkiewicz
Wiktor Szymkiewicz Miesiąc temu
Elo lubię cię bardzo
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
ja Ciebie też Wiktor!
Macio
Macio Miesiąc temu
Elo mano
Gajtixgame02 YT
Gajtixgame02 YT Miesiąc temu
2
Maciek Achmirowicz
Maciek Achmirowicz Miesiąc temu
Elooo
Gonia Jaco
Gonia Jaco Miesiąc temu
35 łapka
Kemot
Kemot Miesiąc temu
ja patrze na yt i widze odcinek manoyka 15 sekund temu xD
Kemot
Kemot Miesiąc temu
@Kebson kto tutaj jest kidem???
Kebson
Kebson Miesiąc temu
Boże jaki kid
Kemot
Kemot Miesiąc temu
@Manoyek To mój drugi odcinek u ciebie gdzie skomentowałem jako pierwszy łatwo!
Manoyek
Manoyek Miesiąc temu
Ty to jesteś!
BTS (방탄소년단) 'BE' Comeback Countdown
28:06
WIĘCEJ SŁYCHAĆ. Kulisy meczu Polska - Holandia (1:2)
16:26
MATEUSZ BOREK PO WALCE MARCIN NAJMAN VS DON KASJO
9:15
Kanał Sportowy Extra
wyświetleń 951K
AMONG US, ale w Fortnite ... (nowy TRYB!)
26:20
THE SOLID GOLD KING
11:44
Fresh
wyświetleń 5M
BTS (방탄소년단) 'BE' Comeback Countdown
28:06
WIĘCEJ SŁYCHAĆ. Kulisy meczu Polska - Holandia (1:2)
16:26
MATEUSZ BOREK PO WALCE MARCIN NAJMAN VS DON KASJO
9:15
Kanał Sportowy Extra
wyświetleń 951K
WPUŚCILIŚMY MILION AMONG US NA MAPE!
11:35
iSuperJerry
wyświetleń 58K