SYMULATOR SPERMY!

Manoyek
19 000 wyświetleń 741K

►Śledź mnie!
• Twitter: goo.gl/UMLPqA
• Instagram: goo.gl/O6tVs2
• Facebook: goo.gl/36Tlkm
• Google+: goo.gl/Me2FPj
Siemanemaneczko! Serdecznie zapraszam do oglądania, oceniania jak i komentowania!
Jeśli Ci się spodobało, to nie zapomnij zostawić łapki w górę jak i zasubskrybuj mój kanał po więcej!
Posłuchaj mojej muzyki:
soundcloud.com/manoyek
Animacja Intro:
goo.gl/ACKjCT
Muzyka Intro/Outro:
Mikkel Christiansen (feat. Morgan Sulele) - Limited Edition 2016
Muzyka w filmie:
• www.bensound.com/

Gry

Komentarze: 882

  1. Damian Zaborowski
    Damian Zaborowski
    5 lat temu

    kazdy z nas ten wyscig wygrał :D

    1. bicekon
      bicekon
      Rok temu

      Jedyne co mi się w życiu udało :D

    2. Joanna Sala
      Joanna Sala
      Rok temu

      EZ

    3. jestem siur, siur, siur czuje się jak król
      jestem siur, siur, siur czuje się jak król
      Rok temu

      Ha 666 like o xD już 667

    4. łukasz Staśkowiak
      łukasz Staśkowiak
      2 lat temu

      xd

    5. Sławomir Swęd
      Sławomir Swęd
      2 lat temu

      @Damian Zaborowski xd

  2. Darach
    Darach
    5 lat temu

    moja pani od przyrody była by dumna że Manoyek jest taki edukacyjny :D

  3. Miętoffa :3
    Miętoffa :3
    5 lat temu

    I tak oto Wojtek zapłodnił słońce

    1. kiwi
      kiwi
      3 lat temu

      Nie obrażaj xD

    2. Barux
      Barux
      3 lat temu

      To nie komorka jajowa tylko slace

    3. Lil Sparta
      Lil Sparta
      4 lat temu

      Miętoffa :3 8

    4. KicaJ
      KicaJ
      4 lat temu

      Miętoffa dlaczego ja xD

  4. Klaudia Skrzypczyk
    Klaudia Skrzypczyk
    5 lat temu

    Mano bardzo edukacyjny odcinek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  5. Nebu
    Nebu
    2 lat temu

    Kto 2020 Daje łape I kom EDIT:Wow dzk za 194 like EDIT:WOOW DZK ZA 199 LIKE EDIT:CO ROBICIE 219 łapek dzięki życzę miłego dnia!

    1. WZ_YoungRage
      WZ_YoungRage
      Rok temu

      A ja nawet 2021

    2. 81x7
      81x7
      Rok temu

      Jaa

    3. Norrberrto
      Norrberrto
      2 lat temu

      @zgreduś miau z

    4. giertix
      giertix
      2 lat temu

      ja 2020

    5. joanna wołosz
      joanna wołosz
      2 lat temu

      Ja z 10000000

  6. Maciejo
    Maciejo
    2 lat temu

    I całym morałem tego odcinka jest że Manoyek nigdy nie zapłodni kobiety

  7. Siemasiema
    Siemasiema
    5 lat temu

    XX - Dziewczynka XY - Chłopiec Czyli to była córka, a nie Wojtek. ;D

    1. toxic spirit
      toxic spirit
      Rok temu

      @Sekul0n spk

    2. Sekul0n
      Sekul0n
      Rok temu

      @Killer Bee XDDDDDD

    3. Sekul0n
      Sekul0n
      Rok temu

      @toxic spirit aha ok dzk

    4. toxic spirit
      toxic spirit
      Rok temu

      @Sekul0n nie może być ty bo może być tylko xx albo xy. Nie moze być ty bo w genach rodziców nie ma 2 "y"

    5. Spaghetti XD
      Spaghetti XD
      2 lat temu

      XY

  8. kebciu
    kebciu
    5 lat temu

    Manoyeczek

  9. Piwek kp
    Piwek kp
    5 lat temu

    wybrał geny XX Mówi, że to mały wojtek

    1. Renata Syma
      Renata Syma
      2 lat temu

      .

    2. kiwi
      kiwi
      3 lat temu

      LoL

    3. Bartoszynka
      Bartoszynka
      3 lat temu

      KSAWERY JAWORSKI *lenny*

    4. KSAWERY JAWORSKI
      KSAWERY JAWORSKI
      3 lat temu

      69 like xd

    5. Kauczukem
      Kauczukem
      3 lat temu

      Manoyek mną materiał ponieważ mam na imię Wojtek xd

  10. Anzorek
    Anzorek
    3 lat temu

    Świetny film edukacyjny!!!

  11. Boryz Gejming
    Boryz Gejming
    3 lat temu

    Przeszedłem tą grę w 5 minut z 1 zgonem na końcu, oraz wszedłem do jajeczka z 1 hp 😅

  12. Martyna Martyna
    Martyna Martyna
    Rok temu

    Powiem tak ja się nauczyłam na tym filmiku więcej niż na Wychowaniu do życia ❤

  13. Musia420
    Musia420
    4 lat temu

    Mega edukacyjny odc a szczegolnie tytuł xd

  14. KoNRaD
    KoNRaD
    5 lat temu

    lekcja WDŻ z Manoykiem ;}

    1. Vass Kwass
      Vass Kwass
      3 lat temu

      U mnie lekcja Przyrody z Manoykiem

    2. Tej ok
      Tej ok
      3 lat temu

      No

    3. hube
      hube
      3 lat temu

      ja dzis mialem WDŻ :///

    4. batxio 15
      batxio 15
      3 lat temu

      KoNRaD AdAmczAk geniusz

  15. Grzywek!
    Grzywek!
    4 lat temu

    jesteś świetnym nauczycielem xD

  16. ˞˞
    ˞˞
    5 lat temu

    Super odcinek :)

  17. Shadovsky.
    Shadovsky.
    4 lat temu

    Dzięki Manoyek za nazwanie plemnika moim imieniem...

  18. Puffy Shibe
    Puffy Shibe
    4 lat temu

    Każdy z nas wygrał ten wyścig o życie, tak by nas nie było :)

  19. Lajtii
    Lajtii
    3 lat temu

    Na lekcje WDŻ idealna gra

  20. langers
    langers
    4 lat temu

    Lekcja WDŻ z Manoykem xDD

  21. KRZYSZTOF MOLECKI
    KRZYSZTOF MOLECKI
    5 lat temu

    Gratuluję masz córkę XD Pozdrawiam

  22. Adwess
    Adwess
    4 lat temu

    Nauczyciel od WDŻ powinien w to grac przy chłopakach. Czuje się jak bym był na WDŻ XD

  23. marysia bartosiak
    marysia bartosiak
    5 lat temu

    rozplakalam się normalnieXDDD

  24. OBI Łan Ken OBi Xd
    OBI Łan Ken OBi Xd
    5 lat temu

    Wojtek dalej wierze w cb

  25. THE GTS
    THE GTS
    5 lat temu

    Dobra gra 10/10

  26. Floor Yan
    Floor Yan
    5 lat temu

    bardzo normalna gra. KTO TAKIE ŻECZY ROBI? XD

  27. Polanek
    Polanek
    Rok temu

    Tak juz dawno a ja nadal cie oglądam XD

  28. Snajper
    Snajper
    4 lat temu

    Nagraj więcej odcinków proszę

  29. Maciej Kurpiewski
    Maciej Kurpiewski
    5 lat temu

    jaki zboczony odcinek😂😂😂

  30. Mocny player
    Mocny player
    4 lat temu

    ja w 4 klasie sie na przyrodzie uczylismy jak sie robi dzieci

    1. domik360
      domik360
      2 lat temu

      Ja nie xd

    2. oreo 09
      oreo 09
      3 lat temu

      Witaj w klubie

    3. Kajetan YouTubee
      Kajetan YouTubee
      3 lat temu

      @Roberto Carlos aha xd

    4. Roberto Carlos
      Roberto Carlos
      3 lat temu

      @Kajetan PLposte ale chodzi ze się uczylismy. No bo tak się mówi. Np. Wojtek idziemy na kebsa. No a jak. Pewnie ze idziemy

    5. Roberto Carlos
      Roberto Carlos
      3 lat temu

      No a jak

  31. Blackeys
    Blackeys
    5 lat temu

    Wojtek gdyby byl kozakiem to by chyba sie tam nie zmiescil xDD

  32. Olka
    Olka
    5 lat temu

    Leukocyty to krwinki białe Fajne live robisz pozdrawiam 😉

  33. mode in Poland
    mode in Poland
    5 lat temu

    za ten filmik leci sub

  34. Tomasz Dzidek
    Tomasz Dzidek
    3 lat temu

    Doktor manoyek z Wojtkiem to kozaki

  35. Tomex the Pendolino
    Tomex the Pendolino
    5 lat temu

    Dopiero teraz zwróciłem uwagę nazwałeś to Wojtek porównałeś do siebie a takie geny wybrałeś że to była dziewczynka XD

  36. Nexon
    Nexon
    4 lat temu

    Jednym słowem kozak XDD

  37. Pompa Turbo
    Pompa Turbo
    5 lat temu

    doktor mano i Wojtek żadzicie xd najlepszy mano jesteś

  38. Sushey_
    Sushey_
    2 lat temu

    Nie ma się z czego śmiać

  39. DreQu
    DreQu
    2 lat temu

    No lepszej gry się nie dało xd

  40. kacper Gołąb
    kacper Gołąb
    5 lat temu

    super kanał

  41. TheIceLPS
    TheIceLPS
    5 lat temu

    ja jestem w 4 klasie i miałam o tym lekcję 😊

  42. Wielkikaras albo sans le fridge
    Wielkikaras albo sans le fridge
    4 lat temu

    Dzięki bo mój brat ze mną ogląda

  43. FallenAngel
    FallenAngel
    5 lat temu

    Wybrałeś geny XX Ta dziewczynka na pewno będzie miała ciekawe życie z imieniem Wojtek.

  44. Andrzej szadzinski
    Andrzej szadzinski
    5 lat temu

    najlepszy film!!!

  45. FixeQ1337
    FixeQ1337
    2 lat temu

    Xd manoyek fajny film masz pomysły serio xdddd

    1. bodzio155
      bodzio155
      2 lat temu

      Po twoim avatarze sądzę że nie powinieneś tego oglądać.

  46. roxu -
    roxu -
    4 lat temu

    Manoyek wygrałeś te gre dwa razy więc sie już tak nie cież

  47. Miły
    Miły
    Rok temu

    Myślałem że manoyek nie jest zboczony xD

  48. Jakub
    Jakub
    4 lat temu

    dzięki manoyek oglądałem to z dziewczyną i naszła ją ochota na sex więc wielkie DZIĘKI

  49. Seaikoo Seaikoo
    Seaikoo Seaikoo
    5 lat temu

    Byłem najszybszym plemnikiem w całej macicy

    1. Bartek games chan
      Bartek games chan
      2 lat temu

      Ja takrze

    2. Roberto Carlos
      Roberto Carlos
      3 lat temu

      Ja też :D

    3. Manoyek
      Manoyek
      5 lat temu

      gratki!

  50. karolina choińska
    karolina choińska
    5 lat temu

    Ten uczuć gdy manoyek mówi ze jest 430000 łapek w górę a jest tysiąc hahah 😂😂

  51. HELLBOY
    HELLBOY
    5 lat temu

    Legenda głosi że zanim mano zaczął ścigać sie w gta odbył wyścig po ludzkim ciele. P.S. Nie był Kubą rozpruwaczem ;)

    1. Hesh_rap
      Hesh_rap
      5 lat temu

      co za zło tak sie nie robi ;)

  52. pipu
    pipu
    3 lat temu

    weź takie przywitanie: siema manoyeczko

  53. VergaX
    VergaX
    5 lat temu

    Symulator idealny pod te zabawy z ruchliwymi dziewczynami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    1. Giga Ziomal
      Giga Ziomal
      2 lat temu

      Ta buźka pasuje do tej wiadomości

    2. Marceloo 123
      Marceloo 123
      4 lat temu

      Xd

  54. sexpaster oficjal
    sexpaster oficjal
    4 lat temu

    Ale słodko wyglądasz❤❤

  55. polski dodo
    polski dodo
    4 lat temu

    Hahahah manoyek a wytłumacz skąd plemnik się tam wziął xdddddddddd

  56. Krystian Karasiewicz!
    Krystian Karasiewicz!
    2 lat temu

    Nie ma to jak wyskoczyć na głównej w 2k20

  57. Hot Andrzejek
    Hot Andrzejek
    3 lat temu

    teraz niech Wojtek popłynie do gardła Gabi

  58. Mieszko I
    Mieszko I
    5 lat temu

    zajebista gierka

  59. w0jt4z
    w0jt4z
    2 lat temu

    Czemu ty wybrałeś wojtkowi płeć żeńską xD

  60. adam gaming
    adam gaming
    5 lat temu

    to ile się zmieści takich wojtków mano

  61. zdechlag
    zdechlag
    5 lat temu

    wiem już jak się robi dziecko lol :D

  62. zdechlag
    zdechlag
    5 lat temu

    wiem już jak się robi dziecko lol :D

  63. Mateusz Kubaciarz
    Mateusz Kubaciarz
    4 lat temu

    To nie jest symulator spermy tylko plemników!

  64. incognito 123
    incognito 123
    4 lat temu

    Zajebiste gra

  65. Emperor Sheev Palpatine
    Emperor Sheev Palpatine
    2 lat temu

    Ciekawy filmik

  66. Aheri6
    Aheri6
    5 lat temu

    9:46 To jest maly manoyek, mały Adrianek! Od kiedy on jest dziewczyną? 7:32

  67. Koxik YT
    Koxik YT
    2 lat temu

    XDDD fajny film

  68. Mów Mi Hydra
    Mów Mi Hydra
    5 lat temu

    Wojtek hamuj ! Wojtek leć !

    1. Roberto Carlos
      Roberto Carlos
      3 lat temu

      Zauważyłem ten komentarz kiedy manoy to powiedział

  69. Kyrex
    Kyrex
    5 lat temu

    mano gratuluję synka xd

    1. Kyrex
      Kyrex
      5 lat temu

      hahha

    2. Kaja
      Kaja
      5 lat temu

      kyrex_xD *córki...

  70. wojtek bader
    wojtek bader
    4 lat temu

    Czemu kurde Wojtek xD ten kto wygrał wyścig daje łapkę xD

  71. Toxic Kid
    Toxic Kid
    4 lat temu

    Hyba symulator zapłodnienia xD

  72. Nikkincia Xdd
    Nikkincia Xdd
    5 lat temu

    czy ty przy padkiem nie wybrałeś dziewczyny a powiedziałeś Adriann?😂😂😂😂😂😂

  73. Nie wiem
    Nie wiem
    3 lat temu

    Fajna gra Xd

  74. Filip Wójtowicz
    Filip Wójtowicz
    3 lat temu

    Szanuje za slownictwo

  75. tfm gamer
    tfm gamer
    5 lat temu

    walczymy tutaj też o czas nie wiedziałem że to jest na czas xd

    1. Manoyek
      Manoyek
      5 lat temu

      a widzisz

  76. Maksymilian Gawel
    Maksymilian Gawel
    5 lat temu

    manoyek mam identyczne słuchawki jak ty

  77. Antoni The Piano
    Antoni The Piano
    4 lat temu

    Lubię tańczyć w waginie *mażenia*

  78. Kacper Luniewski
    Kacper Luniewski
    3 lat temu

    doświadczony mano

  79. Kacper Rogósz
    Kacper Rogósz
    5 lat temu

    Jak nazywa się Twój mikrofon Manoyek?

  80. Nocrofade
    Nocrofade
    2 lat temu

    Już wiem jak powstają dzieci