100 WIDZÓW tylko na STARK INDUSTRIES w Fortnite ... (mega DYMY!)

  wyświetleń 226,789

Manoyek

5 miesięcy temu

Dziś wysłałem 100 WIDZÓW na nową miejscówkę, czyli STARK INDUSTRIES w Fortnite - WBIJAJ! 😊
NOWY KANAŁ @Mano i Gabi
plpost.info/head/bIMyk-Z2T3_TLYhXpT1A-Q.html
Kanały polecane przez wygranych:
TikTok drugiego zwycięzcy:
www.tiktok.com/@creepface1212?lang=pl
💲 Wspieraj z KODEM: iManoyek
📱 TikTok Manoyka:
www.tiktok.com/@imanoyek
👉 Śledź mnie!
📸 Instagram: manoyek
👍 Facebook: Manoyekk/
📱 Wbijaj na Discorda:
discordapp.com/invite/xRnmrMx
#kod #iMANOYEK #fortnite #epicpartner

Komentarze
Manoyek
Manoyek 5 miesięcy temu
Ostatnimi dniami sporo problemów technicznych, odcinek nagrany w sobotę a dopiero dziś publikacja, dziś postaram się wszystko ogarnąć, i wracamy z większą ilością publikacji, dziś też nowy film po przerwie na Mano i Gabi, zapraszam: plpost.info/head/bIMyk-Z2T3_TLYhXpT1A-Q.html
DARKVIPERTSM
DARKVIPERTSM 3 miesięcy temu
Sory że cię zabiłem
SzymiX Play
SzymiX Play 5 miesięcy temu
Fila dla debila na przyszłość manoyku
Adam 0736
Adam 0736 5 miesięcy temu
Mano kiedy odcinek z siłowni? :)
Karol skorpion
Karol skorpion 5 miesięcy temu
Manajek o zerowej lecimy na...
Igor dybala
Igor dybala 5 miesięcy temu
Kod imanoyek oczywiście
Maniek
Maniek 21 dzień temu
Pół roku temu lecimy po 1mln a teraz nadal nie ma ale mano na pewno wbijesz 2mln
GreeF 100
GreeF 100 Miesiąc temu
Siemka najlepszy jutuberze sory ze za puzno
Seweryn Dziudzik
Seweryn Dziudzik 2 miesięcy temu
zostawcie pod odc 15000 vd
Wilqq 19
Wilqq 19 3 miesięcy temu
Wyjaśni mi ktoś co ti firtnajt
Wilqq 19
Wilqq 19 3 miesięcy temu
Co to fortjat
Damian8616
Damian8616 23 dni temu
gra battle royale
DARKVIPERTSM
DARKVIPERTSM 3 miesięcy temu
Na były dymy
Juliusz Tusznio
Juliusz Tusznio 4 miesięcy temu
modliszka69 mój Nick wy fortnajcie
Paweł Marciniak
Paweł Marciniak 4 miesięcy temu
Wiśnia to mój kumpel ja to grzybek
jolo2ipol
jolo2ipol 4 miesięcy temu
Ten sejf był zamknięty bo się w środku na czerwono swiecil
VL0kin on 6Ohz
VL0kin on 6Ohz 5 miesięcy temu
Ахазха
KRUK Game
KRUK Game 5 miesięcy temu
Siema
Ercio_ATV
Ercio_ATV 5 miesięcy temu
To najlepsza seria 👀
owca btw-_-
owca btw-_- 5 miesięcy temu
Następny odcinek domena dooma
felling
felling 5 miesięcy temu
Mano kiedy kolejne 100 Widzów na?
Vantexxo
Vantexxo 5 miesięcy temu
1:59 panicz to mój duo partner haha
Karol Gramatyka
Karol Gramatyka 5 miesięcy temu
No weź się po co takie coś nagrywać skoro mogłeś w jednym odcinku zrobić
Realny Games
Realny Games 5 miesięcy temu
JVG
melonikYT
melonikYT 5 miesięcy temu
lagi w 2020? cooooo jak można mieć lagi w 2020 (cytat z odc mano prujące dupe dzieci)
W K Ś
W K Ś 5 miesięcy temu
Mono dodasz pliss jak coś to nik bubukipu 😭
Kapi Ochowiak
Kapi Ochowiak 5 miesięcy temu
MANOYEK a będzie seria 100 widzów chowa się na? Ps spoko odc
Fozzy
Fozzy 5 miesięcy temu
Ale się nie mogłem doczekać
fikomiko !
fikomiko ! 5 miesięcy temu
Uwielbiam takie filmy 😉
Klocuszek
Klocuszek 5 miesięcy temu
super odcinek uwielbiam cię i tą serie
Kubuś & Pieselek
Kubuś & Pieselek 5 miesięcy temu
Kiedy among us?
Hubert Adamczyk
Hubert Adamczyk 5 miesięcy temu
Weź że nagraj co innego a nie tylko fortnite. Kiedyś było co oglądać a teraz tylko to gówno
Stareeelo
Stareeelo 5 miesięcy temu
Gnojek i manoyek
dzik z krzaków
dzik z krzaków 5 miesięcy temu
Kiedy będzie ash royale? 🙁
Monsterek
Monsterek 5 miesięcy temu
Jacob był pierwszy
Oliwier 455
Oliwier 455 5 miesięcy temu
Jeżeli widzisz ten film to pozdrawiam🤪
Kajetan Musiala
Kajetan Musiala 5 miesięcy temu
Manoyek pokażesz stanowisko bardzo prosze
Ignaś Pietruszewsku
Ignaś Pietruszewsku 5 miesięcy temu
Wtym odcinku jest mój brat
Frugonex
Frugonex 5 miesięcy temu
mam urodziny
złotek texer
złotek texer 5 miesięcy temu
pls mano rób niewiem 10+ ale nie na pln tylko na v-bucsy lub skinek. żeby nie było to mam 12 lat
CzłowieczekTV
CzłowieczekTV 5 miesięcy temu
Kiedy brawl stars?
payzelxrd
payzelxrd 5 miesięcy temu
Jak będziesz miał więcej lat
Mario
Mario 5 miesięcy temu
"Skoro kaska jest na stole, to ja też bym się pewnie leczył" - Manoyek 2020 xDD
MŁODY MAJKEL_85
MŁODY MAJKEL_85 5 miesięcy temu
Zapomniałeś napisać ever janek
Jakub M
Jakub M 5 miesięcy temu
kto czkał daje suba z dzwonkiem i lajka ja strasznie czekałem na tą serje moja ulubiona
cebulion fc
cebulion fc 5 miesięcy temu
Nareszcie
Dino Kveik
Dino Kveik 5 miesięcy temu
Kiedy znowu jurassic World games?
#MATRIO *
#MATRIO * 5 miesięcy temu
Przeciez tam bylo widac jak on wylatuje za obreby
Wilk 10
Wilk 10 5 miesięcy temu
😂
hubcio s
hubcio s 5 miesięcy temu
Nie było mnie bo byłem na urodzinach 7 letniego kuzyna
kubson525 8
kubson525 8 5 miesięcy temu
Ten film to sztooooooos!!!!!!!!
Franek
Franek 5 miesięcy temu
panie Manoyek stark industries to cała ta wyspa więc chyba rozumiesz ;-;
Killerek 8311
Killerek 8311 2 miesięcy temu
Nie xd
Vantexxo
Vantexxo 5 miesięcy temu
Nie?
mario.
mario. 5 miesięcy temu
Siemka!! ZA SUBA ODDAJE 2!!! Więc zostaw suba nie bądź ham XD A I MAM CHALANGE ŻEBY W CIĄGU 5 MIESIĘCY WBIC 1K PLIS POMÓŻ
PROCENT
PROCENT 5 miesięcy temu
Tak jest w każdej gierce
MALKIX
MALKIX 5 miesięcy temu
Morzesz zrobic 100 osób na, pary?
MajoFN :3
MajoFN :3 5 miesięcy temu
🙀🎭👈👉💚💚💙
KUBA & FILIP
KUBA & FILIP 5 miesięcy temu
STARK INDUSTRIK JEST NALEPSZOM MIEJSCÓWKOM W FORTNITE
zamaskosany _
zamaskosany _ 5 miesięcy temu
KOZAK TA SERIA JEST ALE OCZYWISCIE NIE TAK bardzo jak imanoyeq
QuseczKkK Ostatni
QuseczKkK Ostatni 5 miesięcy temu
Kocham tą serię
Mateusz Hasior
Mateusz Hasior 5 miesięcy temu
Mano z jakiej sieci masz neta bo widzę że 0 pingu a na moim to sobie mogę najwyżej w gry offline pograć
pstrąg w czekoladzie
pstrąg w czekoladzie 5 miesięcy temu
0:02 chyba nie trzeba tłumaczyć Ale tak czy siak wytłumaczę
Olxl
Olxl 5 miesięcy temu
Zrób też Że Te jeziora Obok
Ignacy Szumilas
Ignacy Szumilas 5 miesięcy temu
Do manoyka
Ignacy Szumilas
Ignacy Szumilas 5 miesięcy temu
I l❤️ve you
Jadwiga Marczak
Jadwiga Marczak 5 miesięcy temu
Mano dodaj mnie do znaj muj nik to olik_n
Krzysztof Gawin
Krzysztof Gawin 5 miesięcy temu
Mano mam pytanie mógłbyś proszę dodać w której minucie zaczyna się film i kiedy kończysz gadać?
Ziomek Kordian
Ziomek Kordian 5 miesięcy temu
Kiedy kolejny powrót do Clash Royal? Plis
Andrzej Stańkowski
Andrzej Stańkowski 5 miesięcy temu
Super odcinek kc
Wilczka Patuska
Wilczka Patuska 5 miesięcy temu
;•}
Wiktoria Zieba
Wiktoria Zieba 5 miesięcy temu
amen nareszcie 100 osób nanananan
NKAERS krakers
NKAERS krakers 5 miesięcy temu
Mamo zagrałby byś ze mną pls Bardzo lubię cię ogladac
Kuba Ośniecki
Kuba Ośniecki 5 miesięcy temu
prawie jak na casualach XD
Tymek Kołodziejczyk
Tymek Kołodziejczyk 5 miesięcy temu
Cześć mano mam pomysł 100 widzów tylko na 1 statek tam gdzie leci ten serfer np i na discordzie w trakcie lotu uzgadniacie statek
Filipo Gaming
Filipo Gaming 5 miesięcy temu
Siema
roki roki
roki roki 5 miesięcy temu
czekałem 200 lat xddddd
Bartek Borsuk
Bartek Borsuk 5 miesięcy temu
Zamknięty sejf byl
bernardynbart_YT
bernardynbart_YT 5 miesięcy temu
Co to za lotnią leciałeś?
Kacperwk14
Kacperwk14 5 miesięcy temu
jestem z discorda
gangster beksa
gangster beksa 5 miesięcy temu
Zrób 100 widzów na samolot xd
gangster beksa
gangster beksa 5 miesięcy temu
Typie
gangster beksa
gangster beksa 5 miesięcy temu
Tupie
gangster beksa
gangster beksa 5 miesięcy temu
Z dronami
Adam 0736
Adam 0736 5 miesięcy temu
Jaki samolot LOL
xkm- Gaming
xkm- Gaming 5 miesięcy temu
Zrób 100 widzów na ... Duo
bartek gałka
bartek gałka 5 miesięcy temu
dawajcie suby ja na kanale DISCO BARTI za suba oddaje 25subów w do 2h
OjByqByq
OjByqByq 5 miesięcy temu
STARK INDUSTRIE to takie TILTED TOWERS tylko z mityczna bronią
KapXuŚ!
KapXuŚ! 5 miesięcy temu
zapraszam do mnie na kanał kto sie interesuje bs lub pokemonami za suba oddaje w 24h sorry za promocje
Kajetan Naw
Kajetan Naw 5 miesięcy temu
najlepsza seria
Flanzor :D
Flanzor :D 5 miesięcy temu
Zrób 100 na władze
Karolx 54
Karolx 54 5 miesięcy temu
Czy wrucisz jeszcze do bs
Dominik czarnocki
Dominik czarnocki 5 miesięcy temu
Na młot thora
DarQ
DarQ 5 miesięcy temu
Ale kidos xDDD
ezz_melon
ezz_melon 5 miesięcy temu
Pozdrawiam cię mano pozdro
Oliwer Smyczyński
Oliwer Smyczyński 5 miesięcy temu
Zagraj zemną proszę naz ogniowy-rozen
po prostu oski
po prostu oski 5 miesięcy temu
Zrobisz 100 widzów na ale na live ? Kto za like
ANYSZ
ANYSZ 5 miesięcy temu
Chciałem wsiąść udzial ale przyszło mi powiadomienie trochę pozniej 😞
Meku 09
Meku 09 5 miesięcy temu
Co ja bym oglądał po treningach bez cb 😜
czesiu
czesiu 5 miesięcy temu
Dark ma 20 kili po czym ja patrzę i ma 1
Kɑpyy
Kɑpyy 5 miesięcy temu
Wiedziałem że będzie odc z starkiem
Lilskert
Lilskert 5 miesięcy temu
I was here :3 co tam Adrian u ciebie?
WICIO
WICIO 5 miesięcy temu
Kozak jak można wziąć udział w takim?
ANONIMOWY KUBEK
ANONIMOWY KUBEK 5 miesięcy temu
Jak tam clach royale @manoeyk
Kubix
Kubix 5 miesięcy temu
Nie długo bedzie 100 widzów lecij na wolwerina
Toxic_on144 hz
Toxic_on144 hz 5 miesięcy temu
Bardzo spoczko film
Adam Abdel Ghany
Adam Abdel Ghany 5 miesięcy temu
Zrób 100 widzów na tylko że duosy lub squady
Michu ździchu ride
Michu ździchu ride 5 miesięcy temu
Manojek to koks
alokról
alokról 5 miesięcy temu
Ja monoyek bylem 2
MW7 1604
MW7 1604 5 miesięcy temu
Jak ja bym wygrał tego customa to bym powiedział żeby weszli na mój kanał który się nazywa MW7 1604.
WojtekM
WojtekM 5 miesięcy temu
Pozdro
Mikołaj Piątek
Mikołaj Piątek 5 miesięcy temu
Daje suba za suba i promuje tylko komentarze dajcie
Mati_ _11__Pl
Mati_ _11__Pl 5 miesięcy temu
Zrób "100 osób tylko na tych samolot quinjet 1 " jakoś tak
Elektrox Gaming
Elektrox Gaming 5 miesięcy temu
Heja
Jacooob VS 99 widzów z KILOFAMI
12:50
Jacooob
wyświetleń 353K
TOP 250 FUNNIEST FAILS IN FORTNITE (Part 4)
43:38
100 OSÓB gra TYLKO COMBATEM w Fortnite
14:33
UCIEKAMY Przed ZŁĄ BABCIĄ! | ROBLOX
24:50
NAPADLI NA MNIE! 😡 (Mokotów)
12:07
Smarte
wyświetleń 105K